پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 1632
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: میادین شادگان، کوپال، آبان، پایدار غرب، دال‌پری، پایدار شرق و چشمه خوش، ۷ میدان نفتی است که سرمایه‌گذاران آن خارجی هستند.
جزئیات سرمایه‌گذاری خارجی ۴.۸ میلیارد دلاری در میادین نفتی
محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: همانطور که وزیر امور اقتصاد و دارایی اشاره داشتند، بخش نفت با 4.8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی کارنامه قابل‌توجهی دارد.

وی افزود:هم‌اکنون 7 میدان نفتی با سرمایه‌گذاری خارجی درحال توسعه هستند.

معاون وزیر نفت درپاسخ به‌اینکه این 4.8 میلیارد دلار در کدام میادین نفتی کشور جذب شده، گفت: میادین شادگان، کوپال، آبان، پایدار غرب، دال‌پری، پایدار شرق و چشمه خوش، 7 میدان نفتی است که سرمایه‌گذاران آن خارجی هستند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه "با کشورهای مختلفی قرارداد نفتی امضا کرده ایم و یا در حال مذاکره برای امضای قراردادهای جدید نفتی هستیم، گفت: شرکت ملی نفت ایران از سرمایه‌گذاری تمامی شرکت‌های ایرانی و خارجی در پروژه‌های نفتی استقبال می‌کند و با توجه به ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در این حوزه، پیش‌بینی می‌کنیم تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای جدیدی در دولت سیزدهم، با شرکت‌های داخلی و هم با شرکت‌های خارجی به امضا برسد. https://safireenergy.ir/vdcd.s0f2yt09xa26y.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما