پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 1631
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از برنامه‌ریزی این شرکت برای بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی در هفت سال آینده خبر داد.
برنامه‌ریزی برای بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تا ۷ سال آینده
مجید دفتری با اشاره به سابقه فعالیت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بیان کرد: این شرکت با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت‌های داخلی در حال بومی‌سازی همه کاتالیست‌های صنعت پتروشیمی است که تاکنون بخش اعظم آن انجام شده و فقط حجم کمی باقی مانده که در حال انجام است.

وی به ارائه هفت لایسنس شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به صنعت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: این شرکت بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی را برای هفت سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که با این سامانه، مسیر بومی‌سازی لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تسریع و تسهیل شود.

سامانه «طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش از فرایند تا تجهیزات صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم» با هدف هم‌افزایی عرضه و تقاضا در صنعت پتروشیمی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.
  https://safireenergy.ir/vdcc.1qsa2bqesla82.html
منبع : شانا
نام شما
آدرس ايميل شما