يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 2313
محمدحسین غزل، رئیس مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از روند پیشرفت در تحقق برنامه تولید در بهار سال جاری خبر داد و اظهار کرد: پیرو روند بازگشت به تولید حداکثری به دنبال افزایش فعالیت‌های ترمیمی و تعمیری سال‌های اخیر در سه ماهه ابتدایي امسال، رکورد تولید با افزایش ٢٣ هزار بشکه ای نگهداشت و افزایش تولید و رسیدن به ۱۳۲ هزاربشکه در روز، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شکسته شد.
نگهداشت و افزایش تولید ۱۳۲ هزار بشكه ای تولید در بهار ۱۴۰۳
رئیس مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به روند افزایش تولید نفت و تحقق دبی ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار بشکه در روز بیان کرد: اقدامات صورت گرفته بیانگر انجام ۵۶۵ هزار بشکه در روز فعالیت نگهداشت و افزایش تولید در مدت زمان بازگشت به تولید حداکثری از ابتدای تیر ۱۴۰۲ تا انتهای خرداد ۱۴۰۳میباشد، تحقق این امر حاصل تلاش همکاران در همه ادارات عملیاتی و ستادی بود و این در حالیست که با وجود همه محدودیت های ناشی از عدم وجود مجوز حفاری توسعه ای که عامل موثری در جبران کاهش های طبیعی مخزن است با پیگیری و تأمین خدمات لازم جهت انجام فعالیت های ترمیمی منجر به افزایش فعالیت های ترمیمی و تحقق تولید شد.

وی چشم انداز و آینده تولید در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را روشن ارزیابی کرد و ابراز داشت: برنامه سال جاری همانند سال گذشته به صورت افزایشی تدوین شده و تلاش مضاعف همکاران در راستای تحقق آن را می‌طلبد.

غزل در پایان گفت: پیش‌بینی‌ها و اقدامات در دست اجرا به منظور تأمین خدمات ترمیمی، تعمیری و آغاز فعالیت‌های توسعه‌ای پس از ۵ سال، نویدبخش افزایش تولید و به مراتب رشد اقتصادي کشور است، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همچون گذشته، افزون بر تأمين خوراک پالایشگاه‌‌ها و پتروشیمی‌ها، وظیفه صادرات نفت را به عنوان عاملي اثرگذار بر رشد اقتصادي کشور انجام خواهد داد. https://safireenergy.ir/vdca.6nuk49nee5k14.html
منبع : شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
نام شما
آدرس ايميل شما