پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 1971
با حضور وزیر نفت، از سوی سرپرست ریاست‌جمهوری انجام خواهد شد

بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی سیستان و بلوچستان

تعدادی از پروژه‌های گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان از سوی سرپرست ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسمی می‌رسند.
بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی سیستان و بلوچستان
برخی پروژه‌های گازرسانی استان سیستان و بلوچستان در  سفر جواد اوجی، وزیر نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت گاز به این استان، از سوی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسمی می‌رسند.

همچنین قرار است آیین بهره‌برداری رسمی از چند ایستگاه تقویت فشار گاز در سراسر کشور، در جریان این سفر به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.

وزارت نفت و صنعت گاز در دولت سیزدهم همسو با اهداف راهبردی خود به‌منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به مناطق کم‌برخوردار کشور، پروژه‌های گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان را شتاب داد؛ به گونه‌ای که اکنون در آستانه سه سالگی دولت سیزدهم، گازرسانی به ۹ شهر و ۱۳۰ روستای این استان تکمیل شده است.

۱۳ شهر از مجموع ۵۵ شهر و ۱۴۴ روستا از مجموع ۳ هزار و ۲۸۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی در سیستان و بلوچستان، از نعمت گاز بهره‌مند هستند که از این تعداد، ۹ شهر و ۱۳۰ روستا در دولت سیزدهم گازرسانی شده‌اند. عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰ شهر و ۳۵۰ روستا نیز در حال اجراست.

از سویی درمجموع، ۵ هزار و ۵۸۶ کیلومتر شبکه گاز نیز در این استان اجرایی شده که ۲ هزار و ۳۱۵ کیلومتر آن در دولت کنونی انجام شده است.
  https://safireenergy.ir/vdcj.aevfuqehvsfzu.html
منبع : شانا
نام شما
آدرس ايميل شما