شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 1658
بارگذاری اسناد و اشیای تاریخی صنعت نفت در بستر دیجیتال در سومین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌صورت رسمی آغاز شده است و به‌تدریج در دسترس کارکنان صنعت نفت قرار می‌گیرد.
بارگذاری اسناد و اشیای تاریخی صنعت نفت در سامانه دیجیتال آغاز شد
تاکنون حدود ۱۳ هزار شیء موجود در هشت موزه و نمایشگاه دائمی صنعت نفت در شهرهای مسجدسلیمان، سبزوار، آبادان (۲)، تهران (۲)، کرمان و محمودآباد در این سامانه بارگذاری شده است.

حدود ۱۳۷ هزار برگ سند از ۱۲ میلیون برگ سند موجود در مرکز اسناد صنعت نفت در این سامانه بارگذاری شده است و در آینده نزدیک، بقیه اسناد موجود هم به‌صورت دیجیتال روی خروجی این سامانه قرار می‌گیرند.

دسترسی به سامانه دیجیتال مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت هم‌اکنون در این مدیریت و پس از ایجاد زیرساخت لازم در بستر اینترانت (اینترنت داخلی نفت) برای کارکنان صنعت نفت فراهم می‌شود.

این سامانه با قابلیت جست‌وجو در متون (عکس، پی‌دی‌اف و...) و گفتار، یکی از روزآمدترین سامانه‌های اسنادی کشور است و می‌تواند افزون بر پاسخ‌گویی به نیازهای محققان و پژوهشگران حوزه تاریخ و میراث، پشتوانه‌ای قوی برای مدیران و کارکنان صنعت نفت در انتقال تجربیات و دانش باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه نفت، از این سامانه دیدن کنند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) آغازبه‌کار کرد و امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌) به‌ کار خود پایان می‌دهد. https://safireenergy.ir/vdcb.sb8urhb0wiupr.html
منبع : شانا
نام شما
آدرس ايميل شما