شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 7473
مدیر حقوقی شرکت ملی نفت ایران از راه‌اندازی «سامانه جامع قراردادهای داخلی» خبر داد و گفت: این سامانه‌ از آغاز تا پایان فرآیند قرارداد را پوشش می‌دهد و گامی بزرگ در مسیر چابک‌سازی، مکانیزه‌ کردن و کاهش خطاهای انسانی در حوزه حقوقی صنعت نفت محسوب می‌شود.
راه‌اندازی سامانه جامع قراردادهای داخلی صنعت نفت
علی پورکبیریان با ابراز خرسندی از راه‌اندازی «سامانه جامع قراردادهای داخلی» اظهار کرد: تمام طراحی‌ها به‌گونه‌ای انجام شده که این سامانه از مرحله آغاز قرارداد تا پرداخت نهایی، قابلیت پشتیبانی و اجرا دارد.

وی با تأکید بر لزوم حرکت به سمت فرآیندهای دیجیتال و هوشمند در ساختار اداری افزود: یکی از اهداف اصلی این سامانه، افزایش سرعت، دقت، شفافیت و کاهش خطاهای انسانی در روند انعقاد و اجرای قراردادهاست.

مدیر حقوقی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: تاکنون سامانه جامعی در بخش حقوقی شرکت ملی نفت ایران وجود نداشت و این نخستین بار است که بستری متمرکز و یکپارچه برای مدیریت قراردادها راه‌اندازی شده است. 

پورکبیریان گفت: این سامانه ابتدا در ستاد شرکت ملی نفت ایران اجرا می‌شود و پس از اطمینان از کارایی آن، به‌تدریج در سطح شرکت‌های تابع نیز گسترش می‌یابد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این سامانه با ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای قراردادی، بتواند پاسخگوی نیازهای حقوقی صنعت نفت باشد و زمینه‌ساز تحولی ساختاری در این حوزه شود.



  https://safireenergy.ir/vdcc.mqma2bq01la82.html
منبع : شرکت ملی نفت ایران
نام شما
آدرس ايميل شما